fredag 27 januari 2012

Känner mig blå ... så blå..........

En del av mig skiter i .En del av mig vill ägna mig åt publik frieri . Typ, Älskar ni mig om jag berättar något roligt,något jätte glatt och soligt?. En annan del av mig,
kanske mer mig än den andra mig vill berätta hur ja känner mig , tydligen ingen enkel grej, för en kille som inte kan bestämma sig hur de är med sig . Vet inte ens varför jag började rimma , kanske för att få mina ledsna känslor att tindra.

 Jag pratar för mycket , alldeles för mycket , om saker jag inte ens tycker. Låtsas var viktig , när ingenting känns på riktigt.  Tänker ibland, skiter i allt nu sticker ja på riktigt. Men kommer på att vart jag en drar så finns jag ju fortfarande kvar,
säger åt tankarna att suga min kuk , vet att de alltid finns en början och ett slut , på alla känslor och situationer , älskar för många viktiga personer . Jag har ett fint liv, men just idag.. är det inget jag känner av ,

Frågan är om detta ens ska publiceras , kanske väcker frågor som måste hanteras, Dessutom är texten inte ens bra , jag sa till mig själv idag " du duger inte som du är , inte en chans , du är en otillräcklig jävla snubbe utan glans". Inte sagt något så elakt till nån annan sen jag var typ 10 år gammal , om ens då , de var ju mest din jäkla,nörd. tönt , och sånt som efter ett par dagar är glömt. nej usch den här texten måste raderas , aldrig visas i ljus , ner i papperskorgen och kasseras . vad trodde jag? Att det här var bra, att de sa något,? Nej. Nej .Nej .

För guds skull NEJ................ , " hej kära publik , förlåt för missförståndet , nån har hackat bloggen

 och försökt att göra om den , jag mår dunder, känner guds alla under, killen som skriver detta är tydligen en blunder., här är den riktiga jag, ni vet han med självförtroende som ler varje dag,droppar oneliners och gör dig glad,  peace out..... hade bra  "





1 kommentar:

  1. Kunde inte låta bli at kommentera det här också, förlåt!

    Du skriver fruktansvärt bra! Tankar som alla tänkt och jag älskar att du publicerar skiten du egentligen vill kasta, det är så man ska göra!

    Ta hand om dig! (Jag menar det på riktigt, inget jag bara skriver i sann facebookanda).

    SvaraRadera